Újabbnál újabb sikersztorik, rohamosan bővülő hálózatok hívják fel az üzleti szektor figyelmét a franchise-ra mint követni érdemes üzleti modellre. Nem véletlen, hogy ezt a nehéz gazdasági környezetben is eredményes konstrukciót sikeresen alkalmazza a franchise-átadó és -átvevő is.
A franchise modell kritériumairól, a kézikönyv elkészítéséről, a működőképes marketingről, az egységes arculat fontosságáról felkészült, tapasztalt szakemberek tájékoztatják a kkv-vezetőket. Sok gyakorlati tudást, ismeretanyagot, tapasztalatot adnak át, melyek azonnal hasznosíthatók az üzletmenetben. Számos új modell, sikersztori is bemutatkozik.
Franchise, a sikeres üzleti modell
A BKIK IX., Bank, Biztosítás, Vagyongazdálkodás Osztálya és a Piac & Profit közös rendezvénye
Kiemelt szakmai támogató: a Magyar Franchise Szövetség
Időpont: 2015. március 26., 10.00–16.00
Helyszín: BKIK Székház, Budapest, Krisztina körút 99.
Program
10.00–10.40 A franchise üzleti modell felépítése, a jól működő rendszerek kritériumai, a kudarcok tipikus okai. Milyen üzlet alkalmas franchise-átadói hálózat kialakítására? A franchise-kézikönyv elkészítésének tudnivalói. Magyarország legsikeresebb üzleti hálózatainak elemzése.
Előadó: Mandel Katalin, a Magyar Franchise Szövetség főtitkára
10.40–11.20 A franchise fontosabb jogi kérdései: a szerződés tartalma, a know-how és a védjegy védelme, kizárólagossági kapcsolatok, versenyjogi aspektusok, az új Ptk.-nak való megfelelés.
Előadó: Darázs Lénárd, az ELTE egyetemi tanára, a Magyar Franchise Szövetség Etikai Jogi Bizottságának elnöke
11.20–11.40 Az Év Mester Franchise Hálózata, a mester franchise-hálózat kialakításának jellemzőiről, értelméről és előnyeiről.
Előadó: Lavotha Ildikó, a High Care Cosmetics Kft. ügyvezető igazgatója, a Magyar Franchise Szövetség alelnöke
11.40–12.00 Konzultáció az előadókkal és kávészünet
12.00–12.20 A világ legjobb McDonald’s-átvevője a franchise-átvevők franchise-rendszerbe tagozódásának gyakorlatáról, egy hálózatba belépés feltételeiről és előnyeiről.
Előadó: Héjja János franchise partner, McDonald’s, Golden Arches díjazott
12.20–12.40 Az egyik legdinamikusabban fejlődő hálózat a gyors növekedés titkáról.
Előadó: Perger Gabriella tulajdonos, Biohair
12.40–13.10 Az arculat, a logó, az egységes marketing, a weboldal- és webáruház-fejlesztés fontossága és specialitásai a franchise-hálózatokban.
Előadó: felkérés alatt
12.10–14.00 Konzultáció az előadókkal és ebédszünet
14.00–16.00 Franchise Pódium
Példák és tanulságok (10-15 perces bemutatkozás)
Levendula (új, egyedi)
Vitaminszalon (gyors növekedés)
Borháló (partnerek kiválasztása, alkalmazottak motiválása)
Matrackuckó (ügyes, egyedi)
Stilianos Babauszoda (remek ötlet jól felépítve)
és még mások
Interaktív fórum
Id. Hahn Gábor – Matrackuckó
Varga Vivien – Stilianos Babauszoda, uszodavezető, vezető oktató
Elek Márton – Borháló, marketing és stratégia
Rácz József – Vitaminszalon
16.00–16.30 Üzleti kézfogó. A konferencia résztvevői szervezett bemutatkozása az üzleti kapcsolatépítés szándékával.
A tematika változtatási jogát fenntartjuk!
Részvételi díj: 12.000 Ft + Áfa/fő
Figyelem, érdemes igénybe venni! Az egy cégtől egyszerre érkező több személy regisztrációja esetén a második, és további személy részvételi díja a regisztrációs ár 50 %-a! Kérjük, ehhez a regisztrációnál jelölje be a megfelelő mezőt (“céges kedvezmény”).
A részvételi díj tartalmazza a fogyasztás költségét, melyet a számlában külön tételként tüntetünk fel, valamint az előadások prezentációit.
REGISZTRÁCIÓ
További felvilágosítás és információ:
No comments:
Post a Comment