Search This Blog

Friday, January 31, 2014

Végre a könyvelőm is online!

 

„Ebben a hatalmas káoszban legalább egy óra volt összeszedni az e havi számlákat. 
Miután végre meg lett mind, elindultam a könyvelőmhöz.
Persze be volt állva az egész város, lépésben haladt a kocsisor.
Amikor végre odaértem, felcsöngettem, de nem nyitott ajtót senki.
Hívtam a könyvelőt a mobilján, de nem vette fel. Öt percet vártam a kapu előtt, amire visszahívott.
Közölte, hogy megint közbejött valami, de dobjam be nyugodtan a postaládába.
Na, oda aztán biztos nem dobom be. Miért kell ezzel szenvednem a XXI. században?”

Kedves Neuherczné Major Renáta !

Kérem engedje meg, hogy bemutassam Önnek új szolgáltatásunkat, az online könyvelést. Ügyfeleink véleményeit levelünkben később találhatja meg.

Amennyiben jelenleg a könyvelőváltás Önnél az elsődleges, nálunk erre is van lehetősége: a Kontento (hagyományos) Könyvelőiroda várja jelentkezését. Ismerjen meg minket, szakmai felkészültségünket az eddig megszokott módon. S ha később már a módszerváltás is szóba jöhet, az online könyvelésre való átállás innen még egyszerűbb lesz.



Új szolgáltatásunk előnyei, amelyeket akár már holnaptól élvezhet, a következők:

  1. Bármikor, bárhonnan elintézheti a számlák rögzítését egy egyszerű online felületen.

  2. A számlák Önnél maradnak, így biztosan nem keverednek el.

  3. Munkatársaink ezután elvégzik a szokásos könyvelési tevékenységeket, összeállítják és beküldik bevallásait.

  4. Bármikor ellenőrizheti, hogy minden számla bekerült-e a könyvelésbe.

  5. „Könyvelője” sosem fog pihenni: napi 24 órás elérhetőség heti 7 napon át.

  6. Az értesítések garantálják, hogy sem a könyvelője, sem Ön nem felejti el a határidőket, így nem kell korrigálnia és bírságot fizetnie.

  7. Valós idejű jelentéseket tud megnézni a cég aktuális pénzügyi helyzetéről.

  8. Jobban átlátja cége pénzügyeit, az Ön kezében marad a kontroll.

  9. A biztonságos online felületen felteheti kérdéseit is. Így később egy helyen visszakeresheti a válaszokat, nem kell az e-mail-ek között keresgélni.

  10. Ha szeretné velünk megbeszélni a problémáját, vagy sürgős válaszra van szüksége, akkor hívhat minket telefonon.

  11. Személyesen is bejöhet az irodánkba, ahol kellemes környezetben és jó hangulatban válaszolunk a kérdéseire. Ráadásul, ha először jár nálunk, akkor vendégül látjuk még egy finom teára is.

További részleteket az alábbi linken találhat meg: Érdekel az online könyvelés.


Különleges ajánlat: 2014-től valamennyi alanyi ÁFA mentes és EVA-s ügyfeleink ÁFA mentesen vehetik igénybe az eKontento Basic szolgáltatásait.
Mivel ez az adózói kör nem igényelheti vissza az áfát, ezért Nekik ezzel még kedvezőbbé tesszük árainkat:

eKontento Basic Ár

Induló

Fejlődő

V.I.P.

Alanyi áfamentes és EVA adóalanyok

5 990 Ft

7 990 Ft

13 990 Ft

Ügyfeleink mondták az online könyvelésről:

„A jövőben csakis online könyvelővel szeretnék együttműködni.”

„A könyvelőváltás során döntöttem el, hogy a jövőben csakis online könyvelővel szeretnék együttműködni.
Azért, mert nagyfokú rugalmasságot, átláthatóságot és egyidejűséget feltételeztem, hogy jobban átláthassam a saját vállalkozásom. Az eKontento beváltotta a feltételezésem.”

Dr. Szabóné Hegedűs Éva

„A könyveléshez szükséges adatokat rögzítem, és a többit ők végzik”

„Egyszerű egyéni vállalkozásom könyvelése egyre nagyobb teherré vált számomra, így úgy döntöttem könyvelőt keresek. A legtöbb könyvelő viszont személyes kapcsolatot igényelt, amit nem tudtam egyeztetni nagyon sűrű időbeosztásommal, mivel a vállalkozás mellett, még tanárként is dolgozom.
Más neves könyvelőirodák szolgáltatásaihoz plusz időt és energiát kellett volna befektetnem,így tettem egy próbát az eKontentóval.
Kezdeti tapasztalataim nagyon pozitívak,a könyveléshez szükséges adatokat rögzítem a webes felületükön és a többit ők végzik.
Nagyon segítőkészek, és figyelnek minden részletre, ami szükséges, hogy cégem könyvelése tökéletes legyen.”

Balaton Tamás, www.balainfo.hu

„Többé nem választanám a hagyományos modellt.”

„Kényelmes, olcsó és bármikor intézhetem a könyveléssel kapcsolatos ügyeimet.
Többé nem választanám a hagyományos modellt."

Dénes Ákos, informatikus

„A leveleimre nagyon hamar és érthetően válaszolnak.”

„Mikor egyéni vállalkozó lettem, egy olyan céget kerestem, aki gyors és pontos.
Számomra a legmegfelelőbb az online könyvelés, mert számítógépes munkát végzek.
100%-ig elégedett vagyok a munkájukkal gyors, pontos és mindig segítőkészek ha kérdésem van.
A leveleimre nagyon hamar és érthetően válaszolnak.
Már ajánlottam őket másnak is, mert meg vagyok elégedve a szolgáltatással.”

Blahó Péter

„Nem igényel könyvelői tudást, használata könnyen megtanulható.”

„Ez egy interneten keresztül biztonságosan hozzáférhető könyvelési adatok rögzítésére alkalmas program.
Nagy előnye, hogy nem igényel könyvelői tudást, használata könnyen megtanulható, nem szükséges a könyvelésre bevinni a bizonylatokat, mert saját irodámban a nap bármely órájában azt feltölthetem.
Ha a bizonylatok feltöltése során elakadtam, vagy valamiben bizonytalan voltam, egy a programon belül működő levelező rendszer segítségével pár órán belül korrekt segítséget kaptam.
Az eddigi pozitív tapasztalataim alapján mindenkit bíztatok arra, hogy próbálja ki az eKontento online könyvelést, mert ha megtapasztalta az előnyeit biztosan ezt a módot fogja választani a rohamosan fejlődő informatika világában.”

Bodó Pál

„Sokkal jobban átlátom a cégem helyzetét.”

„A rendszer egyértelmű, átlátható, a számlák rögzítése nagyon gyors.
Sokkal jobban átlátom a cégem helyzetét és megnőtt a felelősségérzetem.”

Csörsz Cecília, gyógytornász

„Szívesen ajánlom másnak is az eKontento szolgáltatásait.”

„Az online könyvelés rákényszerít, hogy naprakész legyek pénzügyeimben, jobban tervezzem a költségeimet.
Szívesen ajánlom másnak is az eKontento szolgáltatásait, mert költséghatékonyabb a hagyományos könyvelésnél amellett, hogy professzionális szolgáltatásokat biztosít.”

Dr. Kurunczi Anikó

„Sokat fejlődött az oldal az utóbbi időben.”

„Azért választottam az eKontento-t, mert fontos számomra, hogy naprakészen tudjam követni vállalkozásom könyvelését.
Tetszett az is, hogy online fel tudom tölteni a számláimat, nem kell személyesen felkeresnem a könyvelőmet.
Ha bármilyen kérdésem van, az üzenőfalon keresztül feltehetem és gyors választ kapok.
Elégedett vagyok a szolgáltatással, úgy gondolom, hogy sokat fejlődött az oldal az utóbbi időben.
Nagyon tetszik az adókalkulátor, ahol naprakészen nyomon tudom követni az ÁFA egyenlegemet.
Az üzenőfal is jól működik. Mindenképpen ajánlanám másoknak is.”

Csatári Olga, külkereskedelmi szolgáltatások

Online könyvelés és bérszámfejtés – kényelem, kontroll, kedvező ár.

Kattintson ide és ismerje meg az árainkat, melyek rugalmasan változnak a havi számlák száma alapján.

Üdvözlettel,
Lukács Gyöngyi és az eKontento csapata
+36-1-785-2033
http://www.ekontento.hu/
ugyfelszolgalat@ekontento.hu

 

A címzett e-mail címe az e-Cégjegyzék nyilvános adatbázisából származik. Magyarországon a 2008. évi XLVIII. törvény módosítása alapján nem természetes személy esetén (tehát például egyértelműen céges e-mail címre küldött üzenetnél) az e-mail címre csak akkor nem lehet levelet küldeni, ha azt a hirdetőnél előzőleg megtiltották. Ajánlatunkat cégenként egy alkalommal küldjük el. Leiratkozás: securityworld@gmail.com

No comments: